Kanta-asiakasohjelman säännöt

Roppi kanta-asiakas- ja kasvattajaohjelman säännöt
Alkaen 1.8.2019

Liittyminen kanta-asiakkaaksi ja kanta-asiakaskortti

Roppi Oy:n kanta-asiakasohjelmaan voi liittyä kuka tahansa, jolla on toimiva sähköpostiosoite, Roppi-myyntipisteessä tai Roppi.fi-verkkokaupassa. Liittyminen on ilmaista ja etuja voi hyödyntää heti liittymishetken jälkeen. Kanta-asiakasedut saa ilman erillistä kanta-asiakaskorttia, verkkokaupassa sisäänkirjautumalla profiiliin tai myymälässä manuaalisesti. Kanta-asiakkaalla on myös mahdollista oikeuttaa perheenjäsenensä käyttämään ja kerryttämään kanta-asiakaspisteitä.

Kanta-asiakas pisteet

Kanta-asiakas kerryttää pisteitä kaikista ostoksistaan Roppi- myyntipisteissä ja -verkkokaupassa. Kerrytettävien pisteiden rahallinen arvo on 5% ostoksen summasta. Kertynyt bonus on nähtävillä neljä kertaa vuodessa lähetettävässä Roppi Klubi - tiedotteessa. Pisteitä kerrytetään neljässä jaksossa 1.2-30.4, 1.5-31.7, 1.8-31.11 ja 1.12-31.1. Pisteet muutetaan lahjakorteiksi neljä kertaa vuodessa, helmi-, touko-, elo- ja marraskuussa, jotka lähetetään asiakkaille sähköpostitse. Lahjakortti on voimassa seuraavan kerrytyskauden alkuun.

Esim. 1.2-30.4 välillä kerrytetty bonus muutetaan lahjakortiksi toukokuussa ja on käytettävissä 31.7 asti.

Kaikissa ostoksissa 1 € on 1 kanta-asiakaspiste.

Esim.

Kanta-asiakaspisteet Hyvitys (5%)

100p 5 €

200p 10 €

400p 20 €

Kanta-asiakkaiden saamat edut

Roppi kanta-asiakasohjelmaan liittyneet asiakkaat voivat hyödyntää Roppi-myyntipisteissä ja -verkkokaupassa voimassa olevia kanta-asiakashintoja ja -etuja. Lisäksi asiakas voi saada asiointiin perustuvia etuja kuten etuseteleitä/ostoetuja.



Asiakastiedot

Roppi Oy tallentaa kanta-asiakkaan henkilötiedot kanta-asiakasjärjestelmään. Roppi Oy käsittelee henkilötietoja Suomen kulloinkin voimassa olevan henkilötietolain mukaisesti.

Roppi Oy käyttää henkilötietoja tuotteiden ja palvelujen markkinointiin kanta-asiakkaille sekä asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietoja ei luovuteta Roppi Oy:n kanta-asiakasohjelman ulkopuoliseen käyttöön.

Kanta-asiakasjärjestelmä tallentaa kanta-asiakkaan tekemät ostot. Ostotietoja voidaan käyttää markkinoinnin kohdentamiseen. Ostotietoja hyödynnetään myös palvelumme ja valikoimamme kehittämisessä.

Kanta-asiakkaalla on oikeus kieltää asiakastietojensa käyttö markkinointitarkoituksiin ilmoittamalla siitä Roppi Oy:n asiakaspalveluun.

Kanta-asiakkaan osoitetietoja ei päivitetä Postin palvelusta. Kanta-asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa osoitemuutokset Roppi Oy:n asiakaspalveluun soittamalla tai lähettämällä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@roppi.fi

Kanta-asiakas voi tehdä muutoksia asiakastietoihinsa Roppi-myyntipisteissä tai sähköpostitse.

Markkinointi

Lähetämme kanta-asiakkaillemme keskimäärin kaksi kertaa kuukaudessa sähköpostikirjeen ajankohtaisista asioista, tapahtumista, kanta-asiakastarjouksista sekä uutuustuotteista. Lisäksi kanta-asiakkaat voivat saada maksimissaan kolme kertaa vuodessa markkinointiviestejä postitse. Uutiskirjeen tilauksen voi halutessaan peruuttaa uutiskirjeen alaosan linkistä.

Ehtojen muuttaminen

Roppi Oy:llä on oikeus muuttaa kanta-asiakkuuden ehtoja. Olennaisista muutoksista pyritään ilmoittamaan hyvissä ajoin, viimeistään yhtä (1) kuukautta ennen muutosten voimaan astumista. Vähäisemmät muutokset voivat tulla voimaan ilman etukäteisilmoitusta ja niistä tiedotetaan verkkosivuillamme. Muutoksista pyritään lisäksi kertomaan kanta-asiakkaille kohdistuvassa sähköpostiviestinnässä.

Kanta-asiakkuuden lopettaminen

Asiakas voi irtisanoa kanta-asiakkuuden ilmoittamalla siitä Roppi-myyntipisteeseen tai sähköpostitse (asiakaspalvelu@roppi.fi). Kanta-asiakkuuden päättyessä päättyy myös Omat tili -palvelun käyttöoikeus.

Roppi kanta-asiakas- ja kasvattajaohjelman yhteystiedot

Postiosoite:
Roppi Oy
Suokummuntie 76
03100 Nummela

Kanta-asiakas verkkosivut

https://www.roppi.fi/page/6/ro...

Sähköpostiosoite:
asiakaspalvelu@roppi.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 16.11.2018 alkaen.

Roppi.fi

Roppi Oy
Suokummuntie 76
03100 Nummela

+358458585855
asiakaspalvelu@roppi.fi
roppi.fi
2462923-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Roppi Shop -verkkokaupan yleiset ehdot.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Roppi Oy
Suokummuntie 76
03100 Nummela

+358458585855
asiakaspalvelu@roppi.fi
roppi.fi
2462923-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Postipaketti 5,90€

Nouto Postin Smartpostista

Saat viestin kun paketti on noudettavissa, voit seurata Omaposti mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Toimitusaika 1-3 päivää.

Nouto postista

Saat viestin kun paketti on noudettavissa, voit seurata Omaposti mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Toimitusaika 1-3 päivää.

  • Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin.
  • Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Matkahuolto Lähellä-paketti 7,90€

Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä

Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on 1 200 kautta maan. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.

Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksille

Yli 99€ tilauksille tarjoamme ilmaisen toimituksen valitsemallasi toimitustavalla.

Nouto myymälästä

Tilaukset voi noutaa veloituksetta eläinhoitolamme yhteydessä sijaitsevasta myymälästä yleensä seuraavana arkipäivänä tilauksen teosta. Nouto eläinhoitolan aukioloaikojen puitteissa:

Roppi eläinhoitola Suokummuntie 76, 03100 Nummela +35845 8585 855

Auki joka päivä: 10.00-12.00 ja 17.00-19.00 (Sovittaessa sopimuksen mukaan)

Toimitusaika

Pyrimme lähettämään ennen klo 13.00 tulleet tilaukset saman päivän aikana.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Noutotilauksissa saat ilmoituksen kun tuotteet ovat noudettavissa myymälästä, yleensä seuraavana arkipäivänä.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.